Що таке Strategic Implant®"?

Термін "Strategic Implant" є зареєстрованою торгівельною маркою для імплантатів групи Simpladent. Термін "базальна імплантологія" вперше з'явився приблизно в 1999 році, в той час, коли стався прорив в сучасній дентальній імплантології - тоді була розроблена технологія негайного навантаження. Вона одночасно вирішила проблему недостатньої кількості кістки і дала можливість отримати лікування пацієнтам з діабетом та іншими медичними проблемами.

Кожен імплантат кріпиться, принаймні, в двох місцях кортикальної кістки. Ця кістка має високу ступінь мінералізації та стабільність, її можна відразу навантажувати, і вона практично не піддається атрофії протягом життя. Нарощування кістки, синус-ліфтинг і тривалі періоди очікування залишаються в минулому.

Із застосуванням Strategic Implant® ми можемо успішно проводити лікування навіть у випадках вираженої атрофії кістки.

Пацієнт отримує гарну посмішку всього за кілька днів.

6 переваг Strategic Implant®:

• Всі, без винятку, пацієнти, які бажають встановити імплантати, можуть пройти лікування  - незалежно від ступеня втрати кістки, а також наявності або відсутності залишкових зубів.

• Потрібна лише одна операція. Strategic Implant® шинуються за допомогою мостів (постійних або тимчасових) незабаром після установки імплантатів. За бажанням, інший мостовидний протез (наприклад, з іншого матеріалу) може бути встановлений через 6-9 місяців. У багатьох випадках перший міст - це вже остаточний.

• Мала кількість операцій і інших етапів лікування знижує його загальну вартість. У разі виникнення ускладнень наші кваліфіковані фахівці можуть оперативно та ефективно провести необхідні заходи .

• У порівнянні з традиційними імплантатами Strategic Implant® порушують кровотік в кістці менше завдяки вузькому дизайну.

• Поліровані імплантати не піддаються розвитку переімплантиту - небезпечної інфекції, яка зустрічається тільки навколо традиційних імплантатів. Переімплатит призводить до серйозних проблем і вираженої втрати кістки. Ця інфекція не характерна для Strategic Implant®. Для докладної інформації, ви можете відвідати веб сайт www.peri-implantitis.info

• Завдяки можливості негайного навантаження Strategic Implant®, пацієнти можуть негайно повернутися до звичного способу життя.

Якщо у Вас виникли питання, запрошуємо відвідати сайт

або записатися на консультацію до сертифікованих спеціалістів нашої кліники.